Administratief Medewerker – Sassenheim

Kenmerken

OpleidingsniveauMBO

RegioSassenheim

StartIn overleg

VakgebiedAdministratief Medewerker

BrancheKantoor divers

Omschrijving

Introductie

Heb jij oog voor detail en organisatie? Dan is deze functie perfect! Je ondersteunt de afdeling met administratieve en facilitaire taken en draagt actief bij aan verbeteringen binnen het team.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een wereldwijd toonaangevend bedrijf actief in de productie van luxe jachten. Binnen de organisatie zijn tal van disciplines aanwezig, van Engineering tot Productie en Finance. Je werkt in een omgeving waar je direct zicht hebt op het eindproduct. De locatie is het beste bereikbaar met de auto en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Een werkgever waar het mogelijk is om een deel van je werktijd thuis te werken en er zijn flexibele werktijden.

Functie

Als Administratief Medewerker ga je onder andere aan de slag met het volgende:

  • Ondersteuning van de Afdelingsmanager op secretarieel, administratief, facilitair en organisatorisch gebied;
  • Meedenken over en implementeren van verbeteringen in (administratieve) processen en procedures;
  • Uitgifte van kleding en het aanmaken van tags;
  • Uitgeven en beheren van lockersleutels en kleedruimtes;
  • Uitvoeren van administratieve handelingen, bijhouden en controleren van uren en assisteren bij factuuraccordering;
  • Organiseren van diverse activiteiten voor de afdeling en het aansturen van klein onderhoud.

Functie-eisen


Wij zoeken een Administratief Medewerker met de volgende kwaliteiten en vaardigheden:

  • Klant- en servicegericht;
  • Plannen en organiseren;
  • Stabiel en stressbestendig;
  • Resultaatgericht en nauwkeurig;
  • Goede communicatie en een teamplayer;
  • Technisch inzicht;
  • Uitstekend Nederlands en Engels, in woord en geschrift.

Aanbod

Een Administratief Medewerker kan ook rekenen op een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket:

  • Een salaris tussen €3.100,- en €4.300,- bruto per maand;
  • Op jaarbasis 40 vrije dagen;
  • Flexibele werktijden.

Inlichtingen

Voor meer informatie neem je contact op met Nathalie Bogerd via telefoonnummer 06 20 375 034. Vacaturenummer: 10839.


Sollicitatie

Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan het profiel? Upload je CV en motivatie, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Qualified People is al meer dan 30 jaar actief op het gebied van arbeidsbemiddeling binnen de branches Maritiem & Offshore, Energie, Olie & Gas, Industriële Dienstverlening en Civiele Techniek. Onze expertise ligt met name binnen de vakgebieden werktuigbouwkunde, E&I, Civiele Techniek, Procestechniek, Interieurbouw en HR.

Qualified People stelt haar kandidaten centraal! Alle talentvolle kandidaten krijgen bij ons een zeer persoonlijke benadering en de aandacht die zij verdienen.

Qualified People is een flexibele organisatie en wil het thuiswerken stimuleren. Het werken vanuit huis moet uiteraard bij de functie passen en zal niet voor iedere functie mogelijk zijn. Maar wij willen graag met je meedenken en meewerken aan mogelijkheden en oplossingen.


Solliciteren

Vacaturenummer: 10839

Daarom Qualified People!

Daarom
Qualified People

Gekwalificeerd
Menselijk
Professioneel betrokken

Mis geen enkele vacature met onze job alert!

Altijd op de hoogte van de nieuwste vacatures? De snelste weg naar jouw nieuwe
uitdaging!